ΣΟΚ: Ερευνούν θάνατο-μυστήριο ενός γιατρού λίγο μετά τη λήψη εμβολίου Pfizer! | piperata.gr Skip to main content
ΦΛΟΡΙΝΤΑ

ΣΟΚ: Ερευνούν θάνατο-μυστήριο ενός γιατρού λίγο μετά τη λήψη εμβολίου Pfizer!

Υγειονομικοί ερευνούν τον θάνατο ενός γιατρού της Φλόριντα, 16 ημέρες μετά τη λήψη του εμβολίου Pfizer COVID-19, όπως αναφέρει η The New York Times .

 

Ο Gregory Michael, MD, ένας 56χρονος μαιευτήρας και γυναικολόγος, πέθανε από μια ασυνήθιστα σοβαρή διαταραχή του αίματος, ανέφεραν οι Times. Του δόθηκε το εμβόλιο στο Ιατρικό Κέντρο Mount Sinai στο Miami Beach της Φλόριντα, στις 18 Δεκεμβρίου και πέθανε 16 ημέρες αργότερα μετά από εγκεφαλική αιμορραγία, σύμφωνα με τους Times .

 

Λίγο μετά τον εμβολιασμό του, ο Δρ Μάικλ ανέπτυξε μια εξαιρετικά σοβαρή μορφή οξείας ανοσοποιητικής θρομβοπενίας, η οποία εμπόδισε την πήξη του αίματος του σωστά.

 

Το υπουργείο Υγείας της Φλόριντα παρέπεμψε την υπόθεση του Δρ Μάικλ στο CDC για έρευνα, σύμφωνα με τους Times . Η Pfizer είπε στους Times ότι «διερευνά ενεργά» το θάνατο του ιατρού, αλλά δεν πιστεύει ότι υπάρχει άμεση συσχέτιση με το εμβόλιο. "Δεν έχουν εντοπιστεί σχετικά σήματα ασφαλείας στις κλινικές μας δοκιμές, μέχρι στιγμής η εμπειρία μετά το μάρκετινγκ" ή με την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε για την παρασκευή του εμβολίου, δήλωσε η Pfizer. "Οι άμεσες σκέψεις μας είναι με την οικογένεια που πενθεί."

 

Τοπικές και ομοσπονδιακές υπηρεσίες διερευνούν επίσης το θάνατο του Δρ Μάικλ, ανέφεραν οι Times. Αρκετοί ειδικοί δήλωσαν στους Times ότι η υπόθεση ήταν εξαιρετικά ασυνήθιστη, αλλά θα μπορούσε να ήταν μια σοβαρή αντίδραση στο εμβόλιο.



Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

WebTV