Υγιεινό και πικάντικο σνακ- Τραγανά ρεβίθια με μπαχαρικά | piperata.gr Skip to main content

Υγιεινό και πικάντικο σνακ- Τραγανά ρεβίθια με μπαχαρικά

Απολαύστε τα θρεπτικά ρεβίθια ως ένα υγιεινό σνακ. Τρώγονται υπέροχα σκέτα, ζεστά και κρύα. Επίσης μπορείτε να τα βάλετε σε σαλάτα λαχανικών. Ψητά ρεβίθια στο φούρνο με μπαχαρικά.

Υλικά

2 κούπες βρασμένα ρεβίθια
σκόρδο σε σκόνη
ελαιόλαδο
καπνιστή πάπρικα
1/2 ντομάτα κομμένη σε κύβους
πιπέρι
αλάτι

Εκτέλεση

Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 230 βαθμούς Κελσίου. Παράλληλα, ξεπλένουμε τα βρασμένα ρεβίθια, τα στραγγίζουμε καλά και τα σκουπίζουμε ελαφρώς με χαρτί κουζίνας. Βάζουμε τα στραγγισμένα ρεβίθια σε ένα μπολ και προσθέτουμε το ελαιόλαδο και τα υπόλοιπα υλικά. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να καλυφθούν όλα τα ρεβίθια με το μείγμα των μπαχαρικών.

Βάζουμε αντικολλητικό χαρτί στο ταψί και απλώνουμε καλά τα ρεβίθια έτσι ώστε να μην είναι το ένα πάνω στο άλλο. Ψήνουμε για 15 λεπτά. Ανακατεύουμε τα ρεβίθια και συνεχίζουμε το ψήσιμο για άλλα 15 λεπτά. Τα αφήνουμε να κρυώσουν. Γίνονται τραγανά.

Tips

Μπορούμε να αλλάξουμε τα αρωματικά και μπαχαρικά σύμφωνα με τα γούστα μας. Μια πιο μεσογειακή παραλλαγή θα ήταν με ρίγανη, πάπρικα και σκόρδο.

Θρεπτική αξία

Τα ρεβίθια, όπως και όλα τα όσπρια, είναι εξαιρετικά πλούσια σε φυτικές ίνες. Περιέχουν σίδηρο, βιταμίνη Β6, μαγνήσιο, κάλιο και λίγο ασβέστιο. Είναι εξαιρετικά χορταστικά, με μόνο 20% υδατάνθρακες και μηδέν χοληστερίνη. Σε συνδυασμό με διάφορα ωμά λαχανικά, κάνουν ένα πλήρες γεύμα που μπορεί να αντικαθιστά το κρέας αρκετά συχνά.



Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

WebTV