Gucci: Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί την πρωτότυπη καμπάνια του οίκου για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 -
Lifestyle

Gucci: Ο Γιώργος Λάνθιμος σκηνοθετεί την πρωτότυπη καμπάνια του οίκου για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020

Gucci

Ο βραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης Γιώργος Λάνθιμος και Alessandro Michele συνεργάστηκαν ξανά για τη νέα καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 του οίκου Gucci (Gucci Of Course a Horse) και το αποτέλεσα είναι μοναδικό. Ένα σουρεαλιστικό σκηνικό με μοντέλα και άλογα συνθέτουν την καμπάνια Gucci Of Course a Horse.

Η νέα καμπάνια γιορτάζει το παράδοξο και τον σουρεαλισμό. Άλογα έρχονται στο αστικό τοπίο του Los Angeles και συνυπάρχουν μαζί με τους ανθρώπους. Στους δρόμους του Los Angeles, στο πλυντήριο αυτοκινήτων, στην πισίνα, στην παραλία ή τρώγοντας ένα σνακ στην κουζίνα μαζί με τους ιδιοκτήτες του. Ή μήπως δεν υπάρχουν ιδιοκτήτες; Σε μία σχέση δεν υπάρχει ιδιοκτησία. Ο θεατής το ερμηνεύει όπως εκείνος θέλει, θα μπορούσαν ίσως να είναι και άνθρωποι. Η καμπάνια άλλωστε φαίνεται να αντλεί έμπνευση από την ταινία “The Lobster” στην οποία όσοι άνθρωποι δεν ήταν ικανοί να βρουν σύντροφο μεταμορφώνονταν σε ζώα.

“Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη της τριπλέτας… ιδίως αν περιλαμβάνει ένα άλογο” προτρέπει ο ιταλικός οίκος στο δελτίο Τύπου, διερωτώμενος: “Είναι ένα μακρύτριχο κατοικίδιο με ουρά; Ένα μέλος της οικογένειας; Ένα θεραπευτικό μέσο; Μια αναφορά στη συνεχιζόμενη ιππική γενεαλογία του DNA της Gucci; Μία μυθολογική μετενσάρκωση μιας θεότητας του έρωτα; Ίσως όλα αυτά, ίσως τίποτα”.

Από μία άλλη σκοπιά τα άλογα, ως σύμβολα της ελευθερίας, θα μπορούσαν να συμβολίζουν πως η νέα Spring/Summer 2020 καμπάνια έχει ως στόχο να ξεπεράσει τα όρια και να αποδράσει από τους αυστηρούς κανόνες της μόδας. Όποια, όμως, κι αν είναι η σκοπιά από την οποία βλέπει κανείς την καμπάνια, το μήνυμα είναι σαφές: η αλήθεια αλλά και το στιλ είναι προσωπική υπόθεση του εκάστοτε θεατή.

Κοινοποιήστε το άρθρο:
error
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *